In een sport die geen tekort heeft aan iconen, is er iets speciaals nodig om te evolueren. Na tien jaar een hoofdrol te hebben gespeeld op de grootste podiums, heeft de Teammachine zich net losgemaakt van het peloton.
Nu is het tijd om de grenzen verder te verleggen. Met ons nieuwste SLR-ontwerp van de teammachine hebben we het spel net opnieuw veranderd, want we willen nog 10 jaar leiden
ACE + TECHNOLOGIE
Ontwikkeld door BMC, de “Accelerated Composite Evolution-technologie” of “ACE” , berekenen van carbon lagen en geometrische structuur, dit om de perfecte prestatiebalans te bereiken. Voor de ontwikkeling van de nieuwste teammachine hebben we onze ACE-technologie geoptimaliseerd met een vierde belangrijke parameter: gewicht, stijfheid, flexibiliteit en aerodynamica.
EEN GROTERE KRACHT OVERBRENGING
De nieuwe teammachine slr staat bekend om zijn krachtoverbrenging en gaat nog een stap verder, een breder contactoppervlak van de trapas, ondersteund door de nieuwe vorm van de onderbuis en een geoptimaliseerde carbon layup. Balhoofd, vork, stuurbuis en ics Stuur- stuurpen, elk element werd overwogen en verbeterd om het hoogste reactievermogen en wendbaarheid te leveren
DE SLR01 IS SUPER LICHT !! 6.50KG
Gewicht maakt het verschil tussen winnen en verliezen zeker als de nodige hoogtemeters worden beklommen. Door verdere ontwikkeling van het “integrated cockpit system” “ICS” en het herontwerpen van belangrijke onderdelen. BMC heeft het gewicht van de complete frameset aanzienlijk kunnen verminderen. Maak kennis met een geheel nieuwe generatie geïntegreerde cockpits: ICS Carbon en ICS2, wat een stap voorwaarts betekent op het gebied van fietsontwerp en functionele integratie. De nieuwe ICS Carbon heeft een laag gewicht, een ontwerp uit één stuk, met een hoge stijfheid en stealth kabelgeleiding. Met 305gr is de ICS Carbon Cockpit 30% lichter dan de meer traditionele cockpits en is een van de lichtste op de markt.
Leave a Comment